tirsdag den 11. september 2012

DAGENS OUTFIT + LIDT OM HVERDAGEN






shorts / killah / strik / gina tricot / bumber bag / random / friendsships bracelet / tyrkiet / ur / swatch / samer-armbånd / bechristensen / ring / h&m

hallo ladiesss!

jeg har pisse travlt for tiden, og de er vildt træls! jeg har næsten ikke tid til bloggen og youtube, og det er også en af grundende til at jeg ikke har fået redigeret min sommerferie haul færdigt.. 
jer der er ældre end mig, syntes sikkert det er latterligt, men der er altså virkelig tryk på i skolen, hver evig eneste dag! udover det har jeg også haft mange aftaler på det seneste - men jeg vil prøve at se om jeg kan overkomme det hele, så der bliver mere tid til bloggen og youtube! 

håber i har det godt! knus 



2 kommentarer:

  1. Kender godt det med at have mange ting om ørene her for tiden :)
    har en giveaway kørende: www.comingfromdk.blogspot.com

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE