onsdag den 22. august 2012

BROWN SHADOWS - MAKE-UP LOOK





sunkissed palette / kajal eyeliner fra dr. hauschka / lancome mascara / color tattoo, brun, glemte at tage billede af den

forsøgte mig igår ud i et look, med nogle brune skygger. jeg havde ikke sådan rigtig nogen plan, jeg prøvede mig bare frem. jeg elsker at skabe nye looks, i det hele taget elsker jeg bare make-up, jeg er en rigtig girly-girl! hahah.

how i did it:
på selve øjenlåget bruge jeg min 24 hours color tattoo, i den brune farve. derefter brugte jeg den anden sidste farve i min sunkissed palette, som er sådan en lys brun farve. den brugte jeg i globelinjen. så brugte jeg den anden farve i paletten, som er en champange farve, den brugte jeg i den inderste øjenkrog. derefter lagde jeg min kajal eyeliner på, i farven 07, den er ikke så pigmenteret, så man kan ikke så godt se den. for lige at teste, så brugte jeg også den samme champagne farve, til at highlighte under mit øjenbryn. til sidst lagde jeg et lag af min lancome mascara på. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE