onsdag den 13. juni 2012

review; exfoliate foaming cleanser

Hej læsere!

Jeg har fået tilsendt et super lækkert produkt fra pure shop. Nemlig en cleanser - fra suki face.

Vil først og fremmest sige at den dufter helt fantastisk! den dufter af en virkelig frisk lemon.
Jeg har nu testet den i 6 dage - en gang om dagen. 
den er i øvrigt økologisk.

Her er et før og efter billede:

før:
efter:
før:
 efter:


designet er virkelig stilrent og eksklusivt!


måske tænker i "hvad fanden, der er jo ikke sket noget?" - jo, det er der altså ;-) hvis i kigger efter i min pande, kan i måske se en lille ændring? det kan jeg i hvert fald.

samlet set vil jeg sige at det er et super godt produkt, friskt og dejligt!

det kan HER købes til 250 kr.


sponseret indlæg

5 kommentarer:

  1. Du sagde at du ville lave fødselsdags haul i dag? :) Kommer den eller hvad? :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det lækkert! Overvejer at købe den! <3

    SvarSlet
  3. Det ser super lækkert ud! Også det at den oven i løbet er økologisk! lækkert!

    http://minmode8d.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Lækkert produkt! Må jeg lige se nærmere på...
    Men i øvrigt, super fed blog!
    Skal vi følges? :-)
    Følger i hvert fald dig nu!
    Knuz<3
    http://mylifeassille.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. hallo første anonym? jeg tror vidst ikke du selv laver videoer og redigere dem - for du ved tydeligvis ikke hvor lang tid det tager ;)

    det lyder godt jer andre piger <3

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE