mandag den 28. maj 2012

minty eyes



Cecilie fra beauty junkie, viste for nogle dage siden, dette look. jeg elsker at prøve nye make-up looks, så jeg prøvet at lave looket idag. resultatet blev det overstående - jeg havde af gode grunde ikke lige det make-up Cecilie brugte, så det ligner ikke helt perfekt. en af de øjenskygger jeg brugte, var også meget nedfaldende, som i kan se. men jeg syntes det var sjovt at prøve, selv om mine øjne ser meget små ud, med make-uppen på.

jeg syntes også i skal prøve looket, hvis i har lyst. find guiden HER :-)

5 kommentarer:

  1. Rigtig sød blog du har! :-)
    Jeg tænkte på om vi skulle følges?

    -Kig endelig forbi!

    //Isabella!<3

    SvarSlet
  2. Hvor er du dog blevet fin! Tak for de søde ord! Xx Junkie Cecilie ;-)

    SvarSlet
  3. Your makeup is really pretty!

    xoxo M
    I just started my blog up again, please check it out on
    http://maikenms.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Er vild med dine ebay tips! Jeg ved ikke med dig, men jeg er vild med denne ting: http://www.ebay.com/itm/Retro-high-waist-pleated-double-layer-chiffon-skirt-Pompon-skirts-/160785209934?_trksid=m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D8738538924341591688#ht_17458wt_1021
    Hvis du også er vild med den, kunne det være at du ville lave et tips om den? Hvis du laver et indlæg om den, må du VIRKELIG gerne lige linke til min blog, så er du rigtig sød!

    Knus,
    www.claralp.blogspot.com

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE