onsdag den 29. februar 2012

lazylazy.com

hej sødeste læsere :-)

kender i siden lazylazy? det er en super fed webshop!
de forhandler mærker som diesel, sisters point og sofie shnoor.

på deres hjemmeside er der noget der hedder virtuelt prøverum. med det kan du vælge noget tøj du syntes er fedt, fra deres hjemmeside, og så kan du simpelthen ved hjælp af dit webcam prøve det på, og tage et billede af dig selv med det, på webcam! smart :-)

jeg har flere gange kigget tingene de har igennem, her mine yndlings:

den her strik er nok min yndlings af alle tingene! det er så fin i farven :-)
køb den her til 270 kr.


armbåndet her er så råt, loooooove it
køb det her til 180 kr.


ihh, er helt vild med denne fine bukserdragt! den gad jeg uden tvivl godt have i mit klædeskab!
køb den her til 350 kr. 



den her t-shirt, syntes jeg bare er super fed!
køb den her,  nedsat til kun en 50 :-o

denne cardigan, i gul pastelfarve, vil være perfekt til sommer!
køb den her, nedsat til kun 75 kr.

lazylazy har lige nu en konkurrence igang på deres facebook side, hvor du kan vinde 500 kr.


knuuuuuuuus herfra <3



1 kommentar:

  1. SIkke en fin blog du har :) Følger! Håber også du vil følge mig :)

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE