fredag den 30. december 2011

new in

Hej skønne mennesker.

Jeg fandt lige ud af at jeg havde givet det forkerte link, til der hvor jeg havde købt mine "ugg boots", det rigtige står i indlægget nu.
Jeg har en mistanke om at det er en fake hjemmeside, da det er ekstra billigt, på lige den her, og i bekræftelsesmailen står der noget på kinesisk, men nu må vi se. Ellers kan man altid få pengene tilbage af banken, hvis der var problemer :-)

Men idag var jeg lige et smut i magasin, med mine forældre. Og jeg faldt over en virkelig fin lysestage i pink.

Der var 50% på den, så den kostede 95 kr.
Den skal stå på mit nye værelse, når jeg skal flytte :-)



er helt vild med den, men nu skal jeg spise is med familien, så see yaaa <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE